Úvod / Videá / Ženy / Videoséria pre ženy - Brucho
Ženy

Videoséria pre ženy - Brucho0

11.12.2016 pridal Domča cviky na brucho pre ženy

Čaute baby, máme tu dlho očakávaný diel na tréning brucha. Viem, že veľa babám veľa krát záleží na tom,aby mali ploché brucho a úzky pás. Predtým, než prejdem k samotnému videu chcela by som zdôrazniť tri dôležité veci.

 

 

 

  • Svaly na bruchu (takisto ako iné svaly) sú viditeľné až po celkovej redukcii tuku v tele. Čo v podstate znamená, že môžeš denne spraviť aj dvesto brušákov, ale bez poriadnej diéty (redukcii tuku) svaly na bruchu viditeľné nebudú. Dobrá správa je, že ak schudneš, cvičenie brucha ti pomôže k nadobudnutiu požadovaného vzhľadu a pevného jadra. Pevné jadro ti pomôže celkovo v každom tréningu, pretože pri najmä komplexných cvikoch (drepy, mŕtve ťahy atď..) potrebuješ oporu v centre tela.
  • V prvých vetách tohoto článku som spomínala úzky pás. Tento tréning pre baby som zostavila tak,aby ti pomohli si úzky pás vytvarovať resp. udržať. Je dôležité aby si vedela, že ak túžiš po úzkom páse, genetika má na tom veľký podiel,ale niektorými cvikmi si ho môžeš rozšíriť. Sú to hlavne cviky na bočné brucho so záťažou. Ak si chceš úzky pás udržať,alebo vytvarovať, vyhýbaj sa týmto cvikom. Bočné brucho môžeš samozrejme cvičiť,ale záťaž veľmi nepoužívaj. V tomoto videu trénujem bočné brucho a môžeš vidieť, že aj s vlastnou váhou sa naozaj dá precvičiť bočné svalsvo brucha. Ja osobne si do jedného alebo dvoch cvikoch záťaž pridám,ale väčšinou nepresiahnem 2,5 – 5 kg. Ale nechcem ťa nijako vystrašiť, kedysi cvičievala s ťažkými váhami aj moje brušné svalstvo a musím povedať, že môj pás je širší, ale nezväčšil sa až tak zásadne od pôvodného tvaru,takže až taký veľký rozdiel v tom nieje, ale ako som už spomínala, genetika má na tom svoj podieľ.
  • Tento tréning je naschval postavený tak, aby väčšina cvikov vo videu bolo pre teba nových. Naozaj nechcem robiť brušáky na milión spôsobov, ktoré už dávno poznáš. Veľa cvikov, ktoré som pre vás baby pripravila vo videu, sú inšpirované gymnastikou. Gymnastky majú veľmi pevné jadro tela a pevné brušné svalstvo, ktoré tvrdo vydrú na tréningoch. Ja som mala to šťastie robiť gymnastiku a pre to som pre vás pripravila zopár alternatív na tréning brucha z tohto športu. Dúfam teda, že pre teba tieto cviky budú nové a že ich budeš zaraďovať do svojich tréningov ako obmenu klasických brušákov.

 

Tréning je rozdelený na 3 časti. Prvá časť obsahuje cviky na spodné brucho, druhá časť sa venuje bočnému brušnému svlastvu a tretia časť je sústredená na panvu a jadro tela (takzvaný core).


Tréning si môžeš zostaviť napríklad takto:


Z každéj časti si vyber tri alebo štyri cviky, podľa vlastného výberu a vytvor si z nich kruhový tréning. Alebo si môžeš vybrať z každej časti dva až tri cviky a vytvoriť si kruhový tréning zo všetkých troch častí tréningu naraz. Je to na tebe. Ako už bolo spomenuté v predošlých videách, toto sú videá, ktoré obsahujú tréningové tipy, a snažím sa vám ukázať čo najviac cvikov na konkrétne časti tela, takže určite necvič všetky cviky v jednom tréningu naraz.


Čo sa týka počtu opakovaní a sérií, záleží na tom aký cvik robíš, ale vo väčšine prípadoch sa počet opakovaní bude pohybovať v rozmedzí 15 – 25. Ak ide o ťažšie cviky ako napríklad dvíhanie nôh vo vise (prvý cvik vo videu), môžeš si počeť opakovaní znížiť podľa vlastného uváženia. Všetko záleží na tom,akú máš kondičku a ako zvládaš tieto cviky. Ak sú pre teba niektoré cviky príliš ťažké, kľudne si ich zľahči tak, aby to vyhovovalo tebe (napíklad miesto vystretých nôh, si ich pokrčíte, alebo ak nezvládate držať nohy nad zemou celý čas, občas si ich položte na zem...). A ak sú pre teba cviky príliš jednoduché, venuj sa hlavne tým,pri ktorých je poznámka – pokročílý.


Odporúčam vždy začať spodným bruchom,pretože tieto cviky sú spravidla náročnejšie a vezmú ti viacej energie. Pri cvičení sa neponáhľaj, nepomáhaj si švihmi tela, snaž sa izolovať telo a sústrediť sa na brušné svaly. Čím viac si budeš pomáhať celým telom, tým menej sa budú brušné svaly zapájať. Tak a to je asi všetko z mojej strany, dúfam,že sa ti video bude páčiť a že zaradíš niektoré z cvikov do svojho tréningu  Nech nás nikto nezastaví!!!

Pár inšpiratývnych obrázkov:

 

Komentáre

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.