Úvod / Videá / Tréningový tip týždňa / Ako správne cvičiť triceps? Kick back. Tréningový tip 40
Tréningový tip týždňa

Ako správne cvičiť triceps? Kick back. Tréningový tip 405

12.01.2016 pridal Valihora triceps tréning

Kick back

K tomuto tréningovému tipu ma inšpiroval jeden postarší chlapík, ktorý mal ruku asi jak ja pipík. Lakeť mal oviazaný ortopedickou bandážou, takou zložitejšou, žiadna trápna nasúvacia elastická bandáž. Používal vyše 20 kg jednoručku a ani jedno opakovanie neurobil správne. Predpokladám, že ho bolia lakte, preto tá bandáž, no zrejme si neuvedomoval, že možno práve z tohoto cviku!

Kick back je izolovaný cvik, samozrejme, ak ho robíš správne. Dobrý cvik na triceps, ale skôr pre pokročilých makačov. Ako hovorím vo videu, je veľmi komické, až trápne, keď borci robia tento cvik nesprávnou technikou, hlavne, že dvíhajú ťažkú váhu. Klik na bradlách alebo niektorý z ďalších základných - komplexných cvikov ale neurobia pomaly ani jeden. 

Technika

Ramenná kosť by mala byť vodorovne so zemou a keď vystrieš predlaktie, mal by si dosiahnúť úplnu kontrakciu tricepsu, lakeť by mal byť prepnutý a celá paža (ok, ruka je lepšie slovo :) ) by mala byť vodorovne. Málokto to ale robí. 

Namiesto toho borci zvolia ťažkú váhu a používajú švih - úvodných 75% pohybu sa celkom dá urobiť aj s ťažkou váhou, obzvlášť, keď si pomôžeš švihom, posledných 25% do maximálnej kontrakcie už je iný kumšt! Zadržať pohyb na pol sekundy v maximálnej kontrakcii je už iba čerešnička na torte. 

Nabudúce, keď budeš robiť tento cvik, spomeň si na mňa. Kľudne si zvoľ 6 alebo 8 jednoručku a zameraj sa na tieto 3 najdôležitejšie body:

1. Ramenná kosť, lakeť a zápästie by mali byť vo vrchole pohybu rovnobežne so zemou

2. V kontrakcii zadrž pohyb na pol sekundy

3. Sústreď sa na poslednú štvrtinu pohybu, nie na prvých 75% čo vďaka gravitácií, pohybovému momentu (švihu) alebo znížením lakťa dosiahneš ľahko aj s ťažkou váhou

Dodržuj tieto tipy a pozri si video, kde to presne vysvetľujem. Všimni si, ako sa môj tricák vo vrchole pohybu napne a zvýrazní. O to sa musíš snažiť aj ty! Použi môj tip pri ďalšom tréingu tricepsu a uvidíš, že Tvoje svaly ma budú chcieť za osobného trénera. 

Komentáre

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.