Úvod / Videá / Telo na leto / Telo na leto diel 3. “Kondičný tréning s TRX”
Telo na leto

Telo na leto diel 3. “Kondičný tréning s TRX”5

17.08.2014 pridal Valihora tréning TRX

Určite poznáš TRX, používal ho napríklad BorisB vo videosérii "Funkčný tréning". Je to veľmi praktická tréningová pomôcka, ktorú si môžeš zobrať hocikam a precvičíš celé telo iba s použitím vlastnej váhy. Navyše, hlavnou výhodou TRX je, že si náročnosť cvikov môžeš prispôsobiť podľa svojich potrieb.

Tento tréning som zostavil tak, že precvičíš celé telo. Začíname najväčšími partiami, nohami. Drep na jednej nohe je náročný ale s pomocou TRX je to o niečo jednoduchšie. Výpady tiež vyžadujú cvik, prvý raz to nejde nikomu na 100% ;). Pokračujeme príťahmi na chrbát a ruky - najprv na jednej ruke, potom oboma rukami - lakte drž rovnobežne s ramenami, zapojíš tým medzilopatkové svaly.

Kliky poznáš, na TRX sú zase o čosi ťažšie lebo musíš udržiavať balans. Rozpažovanie s TRX na prsia je veľmi špecifický cvik, jeho nácvik bude chvíľu trvať a musíš sa naučiť zapájať hlavne prsné svaly, nie ruky.

Bicepsový zhyb je klasika, jednoduchý pohyb no aby si precvičil biceps poriadne, musíš držať lakte v jednom bode a pohybovať iba predlaktím. Tricepsové kliky sú ďalší cvik na ruky - triceps. TRX musíš udržaťna jednom mieste, preto je to iné ako na bradlách aj keď princíp je rovnaký. Tricepsové extenzie nad hlavu sú vynikajúci cvik na a triceps týmto veľmi dobre natiahneš.

Na ramená som vybral dva typy rozpažovania - do strany a nad hlavu. Oba cviky zapájajú ramená ale každý trochu inak.

Brucho sa dá precvičiť na milión spôsobov, ja som vybral dva cviky. "Naťahovačky" -  podobné ako staré známe koliesko a príťahy kolien k brade.

Opakovania a náročnosť cvikov si zvoľ podľa seba, ja som robil po 12 opakovaní na každý cvik a bola to riadna makačka. Celé kolo môžeš opakuj 4-8 x podľa toho, ako na tom kondične si ;)

  1. Drepy na jednej nohe
  2. Výpady
  3. Príťahy jednou rukou
  4. Príťahy oboma rukami
  5. Kliky
  6. Rozpažovanie
  7. Bicepsový zhyb
  8. Tricepsové kliky
  9. Tricepsové extenzie nad hlavu
  10. Rozpažovanie 1
  11. Rozpažovanie 2
  12. "Naťahovačky"
  13. Príťahy kolien k brade

Komentáre

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.