Úvod / Videá / Telo Ako Delo! / VIDEOSÉRIA: Telo Ako Delo! - finále - Crossfit, výsledky
Telo Ako Delo!

VIDEOSÉRIA: Telo Ako Delo! - finále - Crossfit, výsledky5

28.09.2015 pridal BorisB

Helou evribady! Den sa nám s dňom zišiel a máme tu posledný diel videosérie Telo Ako Delo. Dnes som si zabehol zacvičiť Crossfit do Crossfit Proton. Na záver ti ponúknem ešte výsledky tréningového a stravovacieho programu Telo Ako Delo.

Stravovací plán sme preberali v minulých dieloch, ale v skratke spomeniem, že išlo o Intermittent Fasting - prerušované hladovanie. Prvé jedlo som jedával cca medzi 12-13:00, rovno po tréningu.

Tréning sa skladal hlavne zo vzpierania >> http://www.fitmagazin.sk/videa/telo-ako-delo/nova-videoseria-telo-ako-delo-2.-cast/
 intenzívnych (intervalových) tréningov so švihadlom, beh na rezistenčnom lane >> http://www.fitmagazin.sk/videa/telo-ako-delo/videoseria-telo-ako-delo-5.-cast/
 využíval som stratégiu denzitného tréningu >> http://www.fitmagazin.sk/videa/telo-ako-delo/videoseria-telo-ako-delo-3.-cast/
v lete som fungoval veľa na preliezkach vonku, streetworkoute >> http://www.fitmagazin.sk/videa/telo-ako-delo/videoseria-telo-ako-delo-4.-cast/
Všetky podrobnosti nájdeš v článkoch ku jednotlivým dielom a v priložených videách.

Dnes som zabehol na Crossfit do Crossfit Proton ku Palovi a Tine a spoločne sme si zacvičili tréningové session - najpr. drillovanie snatchu (trh), potom intenzívny workout (WOD), ktorý obsahoval kombináciu 2 sérií - 20 zhybov, 20 sec pauza, 10 zhybov, 20 sec pauza, 20 drepov vo vzpažení, 20 sec pauza a 10 drepov vo vzpažení. V druhej session sme sa venovali 9 minútovému AMRAPu - musíš vykonať čo najviac opakovaní cvikov - 9 kettlebell swingov, 9 angličákov, 9 swingov a 9 výskokov na box. Na záver sme si prešli každý svoju "weekness" v EMOMe - každú minútu robíš nejaký cvik. Ja som si vybral kipping muscle up na kruhoch, lebo som sa chcel naučiť kipping správne.

Tréningy boli výborné, veľmi ma to bavilo, dá sa to všetko prispôsobiť úrovni atléta aj zhyby sa dali robiť vo variácii ako ju dokážeš ty - ak neovládaš správnu techniku kippingu, robíš klasické striktné, váhy si môžeš prispôsobiť tak, aby ti boli ťažké, ale zdolateľné atď.
Celkovo to bola zaujímavá skúsenosť a Crossfit tréningom sa plánujem v budúcnosti určite ešte venovať :)

Z hľadiska výsledkov - za cca 3/4 roka som dosiahol zníženie množstva tuku a percenta tuku z 11,5 % na 8,3 % a pribral som niečo viac ako 3 kg svalovej hmoty. Na fotkách sa mi to subjektívne nezdá tak viditeľné, ako na živo, ľudia mi často hovoria, že sa o dosť zlepšila moja forma a vnímam to hlavne aj na výkonoch, silových aj kondičkou a vytrvalostne.

Komentáre

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.