Úvod / Videá / Telo Ako Delo! / VIDEOSÉRIA: Telo Ako Delo! - 4. časť
Telo Ako Delo!

VIDEOSÉRIA: Telo Ako Delo! - 4. časť5

01.08.2015 pridal BorisB

Ahojte, dnes sme pre vás pripravili tréning natáčaný na miestach, kde sme ešte neboli – preliezky, resp. tak sa to ani nedá nazvať, keďže ide o kompletnú Streetworkout / Outdoorworkout zónu v Trnave, postavenú terajším primátorom JUDr. Peťom Bročkom (vtedy bol iba dobrovoľník).
Ukážeme vám, že aj s obmedzeným množstvo equipmentu si viete napumpovať biceps jak balón a z chrbtu spraviť letisko na vesmírne lode 

Bolo to točené ešte testne pred začatím rysovacej časti programu Telo Ako Delo. Rysovací program a nejaké výsledky budú v ďalšej časti, určite sa bude na čo tešiť!

Dnešný tréning:

Štvorséria na TRXku, kde postupne bez prestávky cvičíme 8-10 opakovaní 4 rôznych cvikoch, potom dáme 30 sec prestávku, dáme ďalšiu sérku a ideme takto dokopy 4 série

1. Bicepsový zdvih s TRX
2. Otváračky na ramená
3. Tricepsový tlak
4. Zadné ramená


Po krátkej pauze ideme rovno na chrbát. Zvolil som zaujímavú kombináciu zhybov nadhmatom a zhybov so striedavým úchopom, 7 + 5 + 5 opakovaní, čiže 5 sérií po 17 opakovaní dokopy.
Medzi sériami sa snaž udržiavať krátke prestávky, 60 sec, alebo aspoň 90, nech sa udržiava denzita a intenzita tréningu.

Posledná časť tréningu je venovaná dynamickým cvičeniam a vykonávaš 3 sériu, pri ktorej máš pauzu cca. 10 sec (tak akurát na presun). Tento komplex je hlavnou náplňou tréningu, vykonávaš ho 8-10 sérií. Vyzerá nasledovne:


1. 6x Chest-To-Bar Pull-up (dynamický zhyb, kde sa v hornej pozícii dotkneš hrudníkom hrazdy)
2. 8x Dips (dynamický klik na bradlách, kedy „vystrelíš“ zo spodnej pozície hore, ideálne keď sa oddelia dlane od hrazdy, ako je to znázornené vo videu)
3. 8x Zdvih nôh vo vise (toto je jediný nie dynamický cvik v tréningu, dá sa nahradiť napr. toes-to-barmi, ale tie si možno ukážeme niekedy nabudúce ).

Ak chceš vedieť čo kedy jesť, podľa toho kedy cvičíš – či ráno, na obed, alebo večer. Ako sa zahrať s nutrientami keď ti ide o rysovanie, alebo naopak o objem, pozeraj vo videu v dnešnej časti Videoblog sekciu Výživa počas Intermittent Fasting!

Tak nabudúce! NTN

Komentáre

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.