Úvod / Videá / Telo Ako Delo! / VIDEOSÉRIA: Telo Ako Delo! - 3. časť
Telo Ako Delo!

VIDEOSÉRIA: Telo Ako Delo! - 3. časť5

26.06.2015 pridal BorisB

Čaute moji,
v provom rade chcem poďakovať za výborné ohlasy na videosériu. Tak isto chcem zdôrazniť, že vnímam všetky námietky a tipy a čo všetko by ste tam chceli mať a posnažím sa to do ďalších dieloch vsunúť. Takže veselo píšte ďalej buď pod článok, alebo pod youtube video.

Dnes si preberieme denzitné tréningy. Sú to intenzívne tréningy, ktorých základ je v tom, že vždy sa zlepšuješ v niektorom faktore tréningu.
Napr. sa skracuje každý tréning časová jednotka, ale množstvo sérií, opakovaní a zdvíhané váhy ostávajú totožné, alebo sa mení iný z týchto aspektov a ostatné ostávajú také isté.

Ja som v týchto dvoch tréningoch vypísaných dole nechal časovú jednotku, množstvo opakovaní a sérií ako konštanty, čiže sa nemenili, ale zvyšoval som váhy.

Neskôr som však pár tréningov dávala za 20 minút vždy 10 sérií mŕtvych ťahov (tj. jednu sériu každé 2 minúty) so 100 kg, ale prvý tréning som začal 10 x 5, ďalší 10 x 6, ďalší 10 x 7 a skončil na 10 x 8 opakovaní.

Denzitné tréningy som trénoval 2x týždenne, 1x vzpieranie (bolo v druhom dieli) a 1x týždenne outdoor workout, ktorý bude v ďalšej časti :).

Priebeh denzitného tréningu je vysvetlený vo videu, teraz ti vypíšem 2 typy, ktoré som išiel. Jeden je na videu a druhý ti vypíšem tu v článku:

1. Tréning:

A) Drep vo vzpažení / Overhead Squat – 8 x 6, 120 sec pauza

B1) Goblet squat – 10 x 10, každú 1. minútu
B2) Tlaky nad hlavu s JČ v stoji – 10 x 10, každú 2. minútu
B3) Bicepsový zdvih na naklonenej lavičke v sede – 10 x 10, každú 3. minútu
Stále dokola, celkovo 3x 10 = 30 minútové kolečko

C) Čelný drep / Front Squat – 6 x 6, 120 sec pauza

2. Tréning:

A) Mŕtvy ťah – 8 x 6, 120 sec pauza

B1) Tricepsové kliky na gymnastických kruhoch – 10 x 10
B2) Zhyby na gymnastických kruhoch – 10 x 8
B3) Pullover – 10 x 10

C) Zadný drep  – 6 x 6, 120 sec pauza
 

Ak sa chceš dozvedieť ohľadom doplnkov, ktoré užívam počas Intermittent Fastingu, aké po tréningu a aké supplementy všeobecne, dozvieš sa to vo videu :)

Nech Ťa nikto nezastaví,
nech je tvoj sval požehnaný!

B.B.

Komentáre

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.