Úvod / Videá / Rysovačka / Rysovačka - intenzívny tréning s vlastnou váhou
Rysovačka

Rysovačka - intenzívny tréning s vlastnou váhou5

14.06.2015 pridal Valihora Rysovačka

V rysovačke by si mal trénovať intenzívne a tento tréning je presne taký.

Vybral som sem cviky iba s vlastnou váhou, takže nebudeš potrebovať žiadne náčinie, žiadne stroje, žiadne pomôcky, proste nič. Napriek tomu odcvičíš celé telo a bude to riadna makačka.

Takýto typ tréningu sa dá cvičiť hocikde a to je jeho hlavná výhoda. Môžeš ho cvičiť na dovolenke, na chate, dokonca aj doma v obývačke (pozor na luster pri výskokoch ;) )

Tréning je zameraný na celé telo, aj cviky, ktoré som vybral nie sú špecifické pre konkrétne partie, aj keď je jasné, že napríklad pri drepoch sa zapájajú stehná a pri klikoch prsia a triceps. Väčšina cvikov však vyžaduje súčinnosť viacerých svalov, nie iba konkrétnu svalovú partiu (napríklad angličáky...). Nečakaj teda, že pri tomto type tréningu vybuduješ masívny hrudník alebo biceps. Objemových tréningov máme kopec už natočených, opäť pripomínam, tu ide o to zlepšiť kondičku a spáliť čo najväčšie množstvo kalórií.

Rozpis cvikov v rovnakom poradí ako na videu:

1.       Angličáky (burpees)

2.       Horolezec (mountain climber)

3.       Drepy s výskokom

4.       Potápač (dive bomber)

5.       Žabáky dopredu/dozadu

6.       Bicyklovacie brušáky (bicycle ab crunches)

7.       Výpady s výskokom

8.       Prevaly

9.       Kliky s tlesknutím

10.   Sklápačky

11.   Hyperextenzie

12.   Spiderman kliky (spiderman push up)

Vo svojom tréningu na videu som robil každý cvik po 10 opakovaní, toto si však môžeš prispôsobiť podľa seba. Ja som cviky robil okamžite za sebou, ak ešte nemáš dostatočnú kondičku, môžeš si dávať 10-20 sekundové prestávky po každom cviku.

Po odcvičení celého kola môžeš dať krátku prestávku, 30 sekúnd až 2 minúty a skús odcvičiť 4 a viac takýchto kôl.

Tento tréning si môžeš zmeniť podľa svojho uváženia. Ja som vyberal cviky tak, že po cviku v stoji nasleduje cvik na zemi. Jednak takto striedaš partie a po druhé, bola by to vážna fuška odcvičiť napríklad 5 cvikov na jednu partiu hneď po sebe (napríklad nohy).

Do tohto tréningu môžeš zakomponovať napríklad jednoručky, hrazdu, bradlá, veľkú činku, TRX, BOSU alebo iné pomôcky, ktoré máš po ruke, prípadne môžeš do celého tréningu zaradiť aj beh – napríklad odbehneš jedno koliečko (ak si na dráhe) a urobíš jeden cvik, pokračuješ v behu a urobíš ďalší cvik... Možností je naozaj veľa, dúfam, že som ťa týmto tréningom inšpiroval a nájdeš si svoju cestu. 

Komentáre

  • hustlerko12 14.06.2015 17:10:58

    co to je prosim ta za pesnicku co hra na zaciatku feest znama len nemozem prist na jej nazov, Dik pekne…. video TOP!

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.