Úvod / Videá / Crossfit / FMG CroosFit #2 Tréning - Čelné drepy (front squat), zhyby (pull ups)
Crossfit

FMG CroosFit #2 Tréning - Čelné drepy (front squat), zhyby (pull ups)0

13.12.2015 pridal Valihora CrossFit tréning

Áno, áno, svet sa zbláznil, už aj Vali robí CrossFit. 

Ak si sledoval druhý diel nášho FMG CrossFit, videl si, že sme zavítali do CrossFit Proton v Bratislave. Tréner Paľo Červenka a najlepšia cvička z Protonu, čo Protonu, v celom chotári - Tina Perlácová nám ukázali ich gym, techniku cvikov a mne dali tréning, na ktorý tak rýchlo nezabudnem. Pritom sa od mojich klasických tréningov vo fitku líši iba systémom - cviky sú tie, ktoré robievam už dlhóóóó...

Keď sme Paľovi povedal, aby mi vymyslel tréning, dlho nerozmýšlal a dal mi rovnaký tréning, ktorý bol pripravený pre makačov s Protonu na ten deň. Drepy a zhyby. Mne to dosť vyhovovalo, pretože neovládam poriadne techniku niektorých cvikov, ktoré sú v CrossFit bežné a nemám ani kondičku vytrvalca. Navyše, natáčali sme to ešte v auguste a vonku bolo asi 36 supňov, takže keby mi dal nejaké behanie + 10 km veslovania a milión angličákov na záver asi by som povedal: "fak krosfit, ju šit, bodybilding forever!" Tréning, ktorý mi vybral ma celkom potešil. Teda, asi tak od 3 kola som sa zas až tak netešil :)

Systém bol jednoduchý:

Čelné drepy pyramídovým systémom so 60 kg činkou 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 s tým, že po každej sérií 5 zhybov. Teda takto 10-5-9-5-8-5-7-5... Meral sa čas, za ktorý celý WOD (workout of the day) stihnem. 

Najprv som si hovoril super, toto dám jak nič. Začal som veselo drepovať a zhybovať. Keďže sú to však 2 základné viackĺbové cviky ihneď po sebe, bez prestávok, únava sa v tele hromadí a keď prirátame fakt, že takto nezvyknem trénovať bola to celkom fuška. Ako povedal Paľo - najprv sú väčší problém tie drepy, aj keď pravdupovediac som so 60 kg činkou veľký problém nemal, neskôr sú problémom zhyby - počet drepov sa totiž zmenšuje. Presne tak aj bolo. Veď si pozri video. Posledné zhyby som musel robiť po jednom!!!

Každopádne som veľmi rád, že sa mi to podarilo a pre mňa to bola obrovská skúsenosť a inšpirácia do budúcna. Odvtedy trénujem viac kondične, aj keď robím cviky, ktoré som vždy robil. 

Dúfam, že som Vás tiež inšpiroval, vždy sa dá naučiť niečo nové, vždy sú nové výzvy, ktoré treba zdolávať. 

Chcem poďakovať Paľovi a Tine za super atmosféru aj prístup, samozrejme aj BorisoviB a Mišovi z FMG. Ak si všimneš, že sa občas aj napriek námahe na videu usmejem, je to preto, že všetci ma podporovali a hecovali. 

Chcem poďakovať aj nášmu sponzorovi Gorilla sports, ktorí nám pomohli s výrobou videa. Ak by ste potrebovali náradie na cvičenie, tréning alebo zariadenie na domáce tréningy, navštívte ich stránku, majú tam kettlebell, hrazdy, činky, kotúče, závažia, lavičky, skrátka kopec vecí na cvičenie. 

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Ak chcete vložiť komentár, musíte sa prihlásiť

O nás

Máš pre nás zaujímavú ponuku na spoluprácu? Neváhaj a kontaktuj nás na našej emailovej adrese:

info@fitmagazin.sk

Otázky ohľadom výživy, tréningu a doplnkov smerujte na naše fórum.

A hlavne nám nevolaj na:

+421 912 345 678 90

Newsletter

Zaregistrujte vašu e-mailovú adresu a dostávajte najnovšie informácie z oblasti fitness a športovej výživy.

Reklama

Reklamu na Fitmagazin.sk zabezpečuje spoločnosť Wake Up Advertising, spol. s.r.o.

Kontaktná osoba:
František Hurný
Sales Manager
M +421 908 703 827
frantisek.hurny@wakeup.sk

Cenník v PDF »

Nájdeš nás aj na:

Twitter Facebook Google+
Úvod · Články · Videá · Fórum · eShop · O nás · Kontakt © 2012. FitMagazin.sk. Všetky práva vyhradené.