Objemovo-rysovací tréning
Pridané: 24 január 2016 04:09 PM   [ Ignorovať ]
Nováčik
Ikona užívateľa
Hodnosť
Počet príspevkov:  6
Registrovaný  2015-10-11

Ahojte. Chcel by som sa s vami poradiť ohľadom vhodného tréningu pre moju telesnú schránku. Som človek, ktorý ešte pred polrokom kuril jak turek, momentálne sa “odnaučievam” s elektronickou cigaretou (od nového roka už bez obsahu nikotínu). Posilovaniu sa venujem od cyrila metoda (5.7.2015), čiže skoro polrok.

Kde je môj problém?
Som tlustý s tenkými ručičkami. Nie zas tak tlustý, že by som za sebou vláčil šunky, ale mám 180 cm a 82 kg. Tak by to aj mohlo ostať, resp. to je môj cieľ, aby mi hmotnosť moc neklesla (maximálne na 80kg), ale aby sa sadlo zmenilo v svaly. Ja by som teda potreboval niečo ako rysovačku na brucho, nohy a riť a objemovku na biceps, triceps, ramena a trapez. Chrbát tiež nemám bohvieaký, dokonca sa kus aj hrbím.

Môj aktuálny tréning vyzerá takto:
Z každého cviku robím po 4 série, každá séria má rôzny počet opakovaní
(príklad: 1. séria benchpress s 30kg 12 opakovaní; 2. séria benchpress s 40kg 10 opakovaní; 3. séria benchpress s 50kg 8 opakovaní; 4 séria benchpress s 60kg 6 opakovaní - tak nejako to robil arnold, furt menej opakovaní s väčšou hmotnosťou). Upozorňujem, že cvičenia s vlastnou váhou moc nemám zaradené, pretože jednak ma nebavia a jednak som príliš ťažké prasa na to, aby som spravil čo i len jeden zhyb.

I. DEŇ: prsia, biceps, zápästie a predlaktie, brucho - iba jeden cvik
-> bench press klasika, bench press s jednoručkami, benchpress s jednoručkami na šikmej lavici, motýlik - peck deck, chcel by som pridať rozpažovanie, ale neviem správnu techniku
-> Z-os bicepsové zdvihy, koncentrované zhyby o koleno, 21ky
-> ohýbanie zápästia podhmatom, posilovače zápästia (to sú tieto prkotiny: http://www.topshopping.sk/uploads/product/image/15/446401/sc03_t2.jpg)
-> dvíhanie kolien pri vise na hrazde

II. DEŇ: chrbát, triceps, trapézy, brucho

-> sťahy kladky na široko, sťahy kladky na úzko podhmatom, chrbtové extenzie na šikmej lavici (z vodorovnej ma bolia kolenné šľachy), Chcel by som pridať mŕtve ťahy, ale opäť neviem správnu techniku
-> Sťahy kladky s lanom (robím to správne, preto dám maximálne 10kg), extenzie s jednoručkou, kickbacks (opäť robím správne, preto iba s 4 a 5kg jednoručkou, viac nedám)
->krčenie ramien buď s jednoručkami (25-30kg), alebo s veľkou činkou
-> brušáky dole hlavou

III. DEŇ: nohy, riť, ramená
-> hacken drepy na stroji, legpress, predkopávanie (s tým mám problém - trasiem sa na stroji jak starý dedo) - Klasické drepy nemám zaradené, pretože som si kvôli ním zopsul krčnu chrbticu, dvíhanie na lýtkach na stroji
-> bridging (tu keby ste vedeli poradiť nejaké cviky na riť, ktoré nevyzerajú až tak ženský, tuším, že to sedenie vo vzduchu, opierajúc sa o stenu je tiež na riť?)
-> stand press s jednoručkami, lateral raises, hammer raises (s jednoručkami, alebo závažím), Chcel by som zaradiť arnoldy, ale opäť ich neviem správne robiť

Ako začiatočník sa nechám veľmi rád poučiť od skúsenejších buchačov. Ďakujem za všetky tipy a pripomienky :)

 Signatúra 

Proteín: Stillmass Whey White choco + cinnamon
Aminokyseliny:
Kĺbova výživa:
Spaľovač tuku: GymBeam Synephrine

Profil
 
 
   
 
 
‹‹ Tréning Taviho Castra      Vaša výbava ››